103581
No cover
Book
In basket
Author
Palak Zofia (1951- ). Red. Wójcik Magdalena. Red. Łuszkiewicz Magdalena. Terapeutyczne implikacje profilu gotowości szkolnej określonego u dzieci pięcio- i sześcioletnich na podstawie Baterii 5/6 Odstrčilíková Yveta. Possibilities for early diagnosis of auditory discrimination in preschool children with impaired communication ability Sobańska Julita. Stwarzanie szans edukacyjnych uczniom z niższym niż przeciętny poziomem rozwoju intelektualnego Studzińska-Grzegorczyk Katarzyna. Stwarzanie szans edukacyjnych uczniom z niższym niż przeciętny poziomem rozwoju intelektualnego Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II Stwarzanie szans edukacyjnych uczniom z niższym niż przeciętny poziomem rozwoju intelektualnego IS. Czerwińska Bożena. Aspekty terapii pedagogicznej uczniów z zespołem Aspergera na etapie edukacji gimnazjalnej Dolnośląska Szkoła Wyższa (Wrocław) Aspekty terapii pedagogicznej uczniów z zespołem Aspergera na etapie edukacji gimnazjalnej IS. Zespół Szkół nr 3 (Zabrze) Aspekty terapii pedagogicznej uczniów z zespołem Aspergera na etapie edukacji gimnazjalnej IS. Grad Dominika. Rodzice jako nieocenieni terapeuci własnych dzieci z niepełnosprawnością w zakresie wczesnego wspomogania rozwoju Ośrodek Wczesnej Interwencji PSONI Koło (Kielce) Rodzice jako nieocenieni terapeuci własnych dzieci z niepełnosprawnością w zakresie wczesnego wspomogania rozwoju IS. Kucharczyk Izabella. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne w pracy z uczniem słabowidzącym w szkole ogólnodostępnej i integracyjnej Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej (Warszawa). Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne w pracy z uczniem słabowidzącym w szkole ogólnodostępnej i integracyjnej Prokopiak Anna. Rozwój emocjonalny osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w ujęciu Stanley'a Greenspana Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Rozwój emocjonalny osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w ujęciu Stanley'a Greenspana Bernacka Anna. Opinie Holendrów wobec terapii seksualnej osób z niepełnosprawnością intelektualną Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn) Opinie Holendrów wobec terapii seksualnej osób z niepełnosprawnością intelektualną IS. Wójcik Magdalena. Metody i programy percepcyjno-motoryczne w terapii dziecka z niepełnosprawnością Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Metody i programy percepcyjno-motoryczne w terapii dziecka z niepełnosprawnością IS. Ozaist Piotr. Trzy I - interaktywnie, indywidualnie, intensywnie - w terapii dziecka z autyzmem Maltańskie Centrum Pomocy Niepełnosprawnym Dzieciom i Ich Rodzinom (Kraków). Trzy I - interaktywnie, indywidualnie, intensywnie - w terapii dziecka z autyzmem Brodacka Małgorzata. Elementy terapii ręki w przedszkolu Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Elementy terapii ręki w przedszkolu IS. Błażejczyk-Głowacka Dorota. Program percepcyjno-motoryczny "Ruch dla uczenia się" (move to learn) w pracy z uczniem z autyzmem Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej (Warszawa) Program percepcyjno-motoryczny "Ruch dla uczenia się" (move to learn) w pracy z uczniem z autyzmem IS. Domagała-Zyśk Ewa. Model wsparcia uczniów zagrożonych niepowodzeniem szkolnym w programie "Od trudności do umiejętnosci Babij Teresa. Model wsparcia uczniów zagrożonych niepowodzeniem szkolnym w programie "Od trudności do umiejętnosci Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II Model wsparcia uczniów zagrożonych niepowodzeniem szkolnym w programie "Od trudności do umiejętnosci IS. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 4 im. Jerzego Ciesielskiego (Lublin) Model wsparcia uczniów zagrożonych niepowodzeniem szkolnym w programie "Od trudności do umiejętnosci IS. Zawiślak Grażyna. Hortiterapia w pracy z osobami niepełnosprawnymi Uniwersytet Przyrodniczy (Lublin) Hortiterapia w pracy z osobami niepełnosprawnymi IS. Papuda-Dolińska Beata. Stare zabawki w nowej roli : wykorzystanie gier planszowych w terapii pedagogicznej Pogoda Emilia. Stare zabawki w nowej roli : wykorzystanie gier planszowych w terapii pedagogicznej Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Stare zabawki w nowej roli : wykorzystanie gier planszowych w terapii pedagogicznej IS. Centrum Terapii "Lokomotywa" (Lublin) Stare zabawki w nowej roli : wykorzystanie gier planszowych w terapii pedagogicznej IS. Łysakowska Jolanta. Rękodzieło w arteterapii : powrót do korzeni Górnośląska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości im. Karola Goduli Chorzów) Rękodzieło w arteterapii : powrót do korzeni IS. Fabryka Kreatywności Chorzów) Rękodzieło w arteterapii : powrót do korzeni IS. Grzesiak Joanna. Integracja sensoryczna : metoda wspomagająca rozwój dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego (Poznań) Integracja sensoryczna : metoda wspomagająca rozwój dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym IS. Zadora Barbara. Terapia integracji sensorycznej we wspomaganiu rozwoju funkcji motorycznych dziecka ze spektrum autyzmu Gabinet Integracji Sensorycznej (Gliwice) Terapia integracji sensorycznej we wspomaganiu rozwoju funkcji motorycznych dziecka ze spektrum autyzmu IS. Zarzycka Monika. Metoda Dobrego Startu i jej skuteczność w oddziaływaniach nakierowanych na wielopłaszczyznowe wspomaganie funkcjonowania osób niepełnosprawnych Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. K. Pułaskiego (Radom) Metoda Dobrego Startu i jej skuteczność w oddziaływaniach nakierowanych na wielopłaszczyznowe wspomaganie funkcjonowania osób niepełnosprawnych IS.
Zawiera:
Availability:
Czytelnia APT
Copies are only available in the library: sygn. 376/Cz (1 egz.)
Notes:
General note
Tekst częściowo w języku angielskim. Streszczenie w języku angielskim przy pracach
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia przy pracach
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again