103580
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Ocena narzędzi marketingowych stosowanych przez zakłady ubezpieczeń w procesie zarządzania relacjami z klientem / Andrzej Grzebieniak. // W: Ubezpieczenia wobec wyzwań XXI wieku. 342 / redakcja naukowa Wanda Ronka-Chmielowiec. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2014. - S. 57-65.
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Bibliografia na stronach
W: Ubezpieczenia wobec wyzwań XXI wieku, s. 57-65
Streszczenie w języku angielskim
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej