103584
Book
In basket
Strategie konkurencji / David Faulkner, Cliff Bowman ; tłumaczenie z angielskiego Marek Albigowski. - Wydanie I. Nakład drugi. - Warszawa : Wydawnictwo FELBERG SJA, 1999. - VI, 169 stron : rysnki, wykresy ; 21 cm.
(Podstawy Zarządzania)
Książka odpowiada na pytania na których rynkach oraz w jakich segmentach należałoby konkurować i skoncentrować wysiłki oraz jakimi produktami powinno się konkurować i w jaki sposób osiągnąć trwałą przewagę?
Availability:
Wypożyczalnia APT
There are copies available to loan: sygn. 28252, 28253 (2 egz.)
Czytelnia APT
Copies are only available in the library: sygn. 005/Cz (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginłu: Essence of competitive strategy, 1995
General note
Tytuł oryginału: "The essence of competitive strategy".
Bibliography, etc. note
Indeks.
Target audience note
Dla menedżerów praktyków i studentów kierunków zarządzania.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again